0nkulis

Mājaslapa 6.jūnijā ceturtdien, 6. jūlijs,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 16:56

Mani nomāc divi jautājumi: “mājaslapa” vai “mājas lapa?” kas ir pareizāk? Otrs jautājums 6.jūnijā vai 6. jūnijā? Ar vai bez atstarpes? Oficiālos avotos (piemēram LETA, DELFI) var atrast abus variantus. Kādreiz man mācīja, ka jāliek atstarpe, bet tagad, nevaru neko saprast. Rakstos ir pazudušas visas atstarpes, pēkšņi un neizskaidrojami.

 

5 Responses to “Mājaslapa 6.jūnijā”

  1. krizdabz Says:

    man labāk tīk ar atstarpi tie datumi..nezinu gan kā pareizi..a mājaslapa labāk kopā..

  2. 0nkulis Says:

    Jā par mājaslapu tev taisnība, jo interesējos pie terminoloģijas pārzinātājie. Pareizi ir kopā. Bet par datumiem tiešām nav skaidrības, jo saistītā tekstā, oficiālos paziņojumos nav atstarpes.

  3. puika Says:

    vispār, ir jābūt atstarpei. vismaz, kad skolā vajadzēja rakstīt kaut ko, dat liku atstarpi.
    a mājaslapu nezinu, bet korektāk it ā esot tīmekļa vietne, tā, vismaz, mūs mācīja 😀

  4. 0nkulis Says:

    man skolā mācīja tāpat, pēcāk pameklēšu konkrētas vietas kur esmu redzējis, ka raksta kopā datumu, bez atstarpes aiz punkta.

  5. Droši vien ne viens, ne otrs, bet gan tīmekļa vietne.


Atbildēt

