0nkulis

Pasūtīju Agent 18 Shield Piektdiena, 4. Augusts,

Filed under: iPod Nano,mp3 — onkulis.com @ 14:18

Nē! Es neesmu aģents un es neiešu karā ar savu jauno vairogu, bet mans melnais mazais iPOd draugs gan. Izskatīsies viņš tā kā tas albīns, tikai melns. Viņš būs pasargāts galvenokārt no skrāpējumiem un trieciena un saglabās savu smuko izskatu. Tad jau redzēs kā šis darbosies dzīvē. Cena 20 naudiņas + 10 naudiņas ceļš + 5 naudiņas apdrošināšana = apmēram 35 amerikāņu naudiņas. Veirāk informācijas te.

 

One Response to “Pasūtīju Agent 18 Shield”

  1. […] Man dikti interesē. Kā jumsīm domāt, cik ieraksti pirmajā lapā ir optimāls skaits? 3 gab būtu pietiekami maz, lai būtu pārskatāmi. Varētu izveidot lapu kurā būtu arhīvs, kalendārs un tēmu saraksts, lai uzlabotu pārskatāmību? Ja lapa pietiekami īsa tad varu ielikt tur apakšā (+/- jau ir) pēdējos ierakstus, ja vien viņus varēs pamanīt… A varbūt bliezt baigi daudz… ? Un te vēl divas lietas, kas ar mani notikušas pēdējo nedēļu laikā: atnāca pa pastu sen pieminētais agent shield 18 (sen), tagad tas sargā manu melno draugu, labs esmu apmierināts ar jauno štruntu […]


Komentēt

