0nkulis

visi šodien raksta par kaķiem Otrdiena, 5. Septembris,

Filed under: Fotografēšana — onkulis.com @ 14:54

Laacz ieliek bildi ar kaķiem Kaķis peld

Kladē ir video ar kaķiem Kaķi

Google Blog search arī atrod 256 ierakstus par kaķiem pēdējās dienas laikā…. pilnīgs trakums
Un arī man ir šajā sakarā divas bildes…

Lielāka pirmā bilde te.

Lielāka otrā bilde te.

 

3 Responses to “visi šodien raksta par kaķiem”

  1. 0nkulis Says:

    nēsis šitie nav manējie. šitie ir bomzīši… baigi gribētos kādu savākt uz māju, bet nav neviena kas šo vaktētu pa dienas vidu… 😦 pricipā viņus var dabūt jāaiziet līdz tai spraugai un jāpaņem un tie ir tavi kači..

  2. Nu, pēc 2 suņiem es esmu apsolījies, ka man nekad dzīvoklī nebūs dzīvnieki… māja jau ir cita lieta, tur es varētu 3 suņus turēt (visus no patversmes)…


Komentēt

