0nkulis

Ko dara lauva? Otrdiena, 19. Septembris,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 15:22

Ko jūs domājat par šo zvēru?

Vidzemes olimpiskā centra simbols – Lāsmas Kronenbergas zīmētais lauva.

Vēl par šo iekš pbs.lv. Bet man norādi iedeva Uldens (19.sept)

Uldens: 14:16:49
http://www.tvnet.lv/sports/citi/dazadi/article.php?id=131565 , šito redzēji 😀

 

9 Responses to “Ko dara lauva?”

  1. simbel Says:

    Tur labāk nedomāt…

  2. pbs Says:

    Nu varēji jau uzlikt atsauci…

  3. 0nkulis Says:

    varēju un ielikšu, bet man šito parādīja Uldens iekš skype tāka… ielikšu tik to, ka tev arī ir tāda ziņa 🙂

  4. pbs Says:

    ok tnx. nav jau drošvien tik nozīmīgi bet nu ja pats ņemu no citiem LV blogiem tad lieku atsauces. probably uldeens to no mana saita iekopēja 😉 bet viss čilā!!

  5. 0nkulis Says:

    tagad tu uldēnam liec vainu? 🙂 nu ja es ņemu no kaut kurienes kaut ko es ar lieku atsauci… bet shoreiz neatsaucos neuzko… bet nekas… ņedrazumēņijs ir atrisinājies

  6. Uldens Says:

    It wasn’t me, it was my twin brother! 🙂


Komentēt

