0nkulis

Sienaspapīra krāsainā versija Ceturtdiena, 21. Septembris,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 11:31

(1280 x 1024)

 

10 Responses to “Sienaspapīra krāsainā versija”

  1. kasix7 Says:

    Smuki var salikt visur ikonas🙂

  2. simbel Says:

    Ēm rakājos rakājos nesapratu, then again mana vārduprese nav iekš wordpress.com (:
    Tik un tā laikam bik nepieleca; jūs tur interfeisu tulkojat ja?

  3. simbel Says:

    Ui sorrī, ne tajā postā iebakstīju komentāru… *blush*

  4. 0nkulis Says:

    jā interfeisu, jā un wp.com…. bet tavs blogs jau ir wp.org, vai ne tā?
    ir atšķirība starp wp.com un wp.org…

  5. kasix7 Says:

    besii ka nav kas komentee manu blogui🙂 buus jaasaak reklameeties kad buushu pabeidzis savu lapu🙂

  6. simbel Says:

    Mans blogs ir uz privāta hosta, vnk izmanotju WordPress… tā būs pareizi? Ai es nez, ja tā godīgi😛
    Šādās lietās neesmu gudra (var spriest pēc manas lapas kvalitātes).

  7. 0nkulis Says:

    tā būs pareizi… bet es nezinu varbuut iztulkotie gabalinji arii nonaaks liidz wp.com kaadureiz…

  8. krivik Says:

    offtopic:
    0nkuli, es par akvaparku – https://0nkulis.wordpress.com/2006/09/12/sms/
    Uz kurieni tev taa infa atnaaca? Maajas lapaa pa visam citu vinji uzrakstija…

  9. 0nkulis Says:

    tur bija kaut kaadi gljuki, man un veel baram atsuutiija spamu… to infu itkaa saakumaa apstiprinaaja bet peec tam atkal noliedza… laikam jau taa bija piile…


Komentēt

