0nkulis

Noslēpums Piektdiena, 29. Septembris,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 11:26

Ja man šodien ir vārdiņdiena. Kā mani sauc?

 

15 Responses to “Noslēpums”

  1. 0nkulis Says:

    Pareizi!
    Apsveicu! malacis! tu esi vinnējis milzīgu balvu un superīgu iespēju katru dienu lasīt manu blogu bez maksas.
    Paldies par uzmanību. Viktorīna beigusies.

  2. Shush Says:

    ai, ai, ai… kaa nokaveeju!
    es arii zinaju kaa Tevi sauc! 😉

  3. 0nkulis Says:

    🙂 redz kā, interesants tev tas niks, kā izrunājas? [šuš] 🙂 prieks beidzot no tevis kaut ko dzirdēt 🙂

  4. tm Says:

    mmmm… mmmmm…
    o, es vēl zinu šito – “Toms”!!!!?!?!

  5. 0nkulis Says:

    noup, next one… atbildeeshu veelaak braucu uz laukiem buj buj

  6. tm Says:

    labi. es to nekad neuzminēšu. bet nu vismaz varu novēlēt DLVD!

  7. pbs Says:

    Novēlots, bet tik un tā – sveiciens 😉

  8. simbel Says:

    Jasna… novēloti sveicieni veedee (:

  9. 0nkulis Says:

    Paldies par apsveikumiem! Esmu atpakaļ no laukiem! Drīz būs arī bildes 🙂


Komentēt

