0nkulis

Pirmie kadri ar Canon EOS 20D Otrdiena, 17. Oktobris,

Filed under: Domas,Fotografēšana — onkulis.com @ 17:02

Pirmie kadri ar Canon EOS 20D, nekas daudz, bet es esmu sajūsmā, aparāts ir ūberlabs.

 

10 Responses to “Pirmie kadri ar Canon EOS 20D”

  1. ebw Says:

    njaa iespaidiigi.
    kas par objektiivu tika lietots tiem portretiem?

  2. 0nkulis Says:

    god;igi sakot nezinu, fočiku dabūju uz 30 min, un no objektīviem dauz nerubīju, jo mans pamata bliezējs ir bez iespējas mainīt objektīvus…

  3. 0nkulis Says:

    ja gribas var apskatīt exif te http://flickr.com/photo_exif.gne?id=272238313
    bet tur laikam parādās viss izņemot objektīvu…

  4. pbs Says:

    Juu, super aparāts. Gan jau pienāks man 30D laiks (ceru drīz ;))

  5. 0nkulis Says:

    tas džeks iekš bildes? nē es tas neesmu… tas ir vienkārši cilvēks kas iekļuvis manā kadrā🙂

  6. 0nkulis Says:

    kur es esmu foto ziņā? es esmu bezpeļņas (ar smagiem zaudējumiem -440 kamera – 40 piederumi -40 fočenes uz papīra) amatieris bildētājs…


Komentēt

