0nkulis

dienas jautājums Trešdiena, 18. Oktobris,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 13:27

kāds ir jūsu gmail konta stāvoklis? Mans vēsta, ka es lietojot 605 MB (22%) no 2775 MB. un es tiešām nesaprotu, kā var piekrāt CD ar tekstu… (nu ir jau arī pa kādam attēlam ar protams…) Kā ir ar Jumsīm?

 

14 Responses to “dienas jautājums”

  1. koko Says:

    Mājas kompis:
    koko@antons:~/.mozilla-thunderbird$ du -hs
    1,8G .
    Darba kompis:
    koko@demetra:~/.mozilla-thunderbird$ du -hs
    709M
    Pie tam cenšos ik pa laikam patīrīt visu laukā un visi spami kā arī dzēstie aiziet uz dev null… Tā, ka cd piedirst ir ļoti viegli🙂

  2. mzfckr Says:

    Jūs šobrīd izmantojat 112 MB (4%) no 2775 MB.

  3. 0nkulis Says:

    dmzfckr: taupīgums vai svaigs lietotājs?

  4. fassko Says:

    717 MB (26%) no 2775 MB

  5. simbel Says:

    You are currently using 126 MB (5%) of your 2775 MB.

    Nezinu, cik skaitās svaigs lietotājs… diez vai iekļaujos šajā kategorijā!
    Man pat šāda tāda mūzika kaut kur inboxā mētājas, taču kaut ko jau laikam esmu padzēsusi arī. Mailu netrūkst, bet neesmu krāmu cilvēks🙂

  6. 0nkulis Says:

    simbel:🙂 to var redzēt (to ka neesi krāmu cilvēks), es gan krāju drazu un tad beigu beigās izdzēšu visu neko nežēlojot un zaudējot šo to svarīgu pa starpai.

  7. Uldens Says:

    Nu man pagaidām ir…
    yahoo – 20% of 1.0GB
    gmail – 49 MB (2%) of your 2775 MB
    Visu drazu var teikt ik pa divām nedēļām iztīru, tāpēc arī nekas lieks man īpaši daudz neglabājas. gmail vispār tikai vasaras sākumā sāku lietot, iepriekš dzīvoju tikai uz yahoo.

  8. cyxob Says:

    You are currently using 113 MB (4%) of your 2775 MB. un lietoju kopš 24/04/05. ar failu uploadošanu nenodarbojos, tikai korespondence.

  9. Indigo_Kid Says:

    42 MB. Lietoju gandrīz divus gadus, tīru tikai spam kasti (lai operatīvi pamanītu nepareizi izfiltrētās vēstules).

  10. 0nkulis Says:

    vot tas ir neprātīgi taupīgi, es pat teiktu lieki

  11. 0nkulis Says:

    aj man jau vairs nav ko teikt… nu kaa taa var dziivot?? kas juus epastus nemaz nerakstat?? un es pie tam nejuutos baigais epasta monstrs


Komentēt

