0nkulis

Advancētākā Latvijas bloggeru meklēšanas sistēma Otrdiena, 24. Oktobris,

Filed under: Internets,Latvija — onkulis.com @ 13:37

Avots no krizdabz. Ideja mana. Palīdzēja Google.

Vai jums ir bijusi sajūta, ka jums trūkst iespējas uzzināt ko par jums raksta citi Latvijas bloggeri?
Vai jums ir gribējies uzzināt, kad un kas no latviešu bloggeriem ir rakstījis par “bla bla bla”?

Jūsu problēmām ir risinājums: Latvijas blogosfēras meklētājs

Te ir parastā saite. Te ir mana saveidotā lapa. Meklēts tiek pagaidām 132 adresē. Ja nav pievienots kāds super blogs, ko esmu palaidis garām tad informējiet OK?

Gaidu atsauksmes🙂

 

26 Responses to “Advancētākā Latvijas bloggeru meklēšanas sistēma”

  1. krizdabz Says:

    Fcuk.. Ašais zellis😀 Nebūtu lekciju, šodien pats būtu ko līdzīgu saveidojis.. Enivej, laba lietiņa..🙂 Malacis!

  2. Otto Says:

    http://sv.lv/poligrafija/

    šitais tev vēl nav sarakstā.

  3. 0nkulis Says:

    krizdabz: riktīgi iebāzu ne?

  4. […] Ierakstīju 24 Oct 2006 : 02:23 pm | 0nkulis ir pacenties, un uztaisījis Lavijas Blogotāju meklētāju, protams pieļauju ka saites tur ir nepietiekami, bet tomēr :> […]

  5. 0nkulis Says:

    pieliku, visi kam iekāriens var pieteikties par briivpraatiigajiem un pievienot veel papildus saites ja ir veelmes

  6. koko Says:

    Neģēlis tāds… mani neesi pielicis

  7. 0nkulis Says:

    vai tad nobody ir jāpieliek?🙂 atvaino pielikšu, vari contributeeties es tevi apstiprinaashu un vareesi pats pielikt visu ko

  8. dabbler Says:

    dabblers arī grib tik atrasts🙂
    pretty please

  9. Tas, protams, nav dzīvības/nāves jautājums, bet nu tomēr… ergh ergh🙂

  10. zidainis Says:

    oho, nu tiešām esi pacenties. Pat mans sprāgušais emuārs ir. Visu cieņu.

  11. Kalcijs Says:

    nu nezinu, manis nav, tapat ka droshvien vel chupas ar bloggeriem.

  12. 0nkulis Says:

    kalcijs ir gan, taču tā kā lapas apmeklējums iespējams ir pietiekami zems, google, vēl nav indeksējusi tavu lapu, bet saišu sarakstā ir tava lapa

  13. simbel Says:

    http://fulloftraffic.blogspot.com/

    Jeb arī tur var tikt tikai tad, ja 100% raksta latviski? Manis arī nav (:

  14. 0nkulis Says:

    simbel: pieliku klāt saites

  15. simbel Says:

    Aij, mīļi, paldies🙂

    (Vēl joprojām niks nesaglabājas… (; tas tā, zināšanai)

  16. 0nkulis Says:

    OK, ja nekas nemainās arī turpmāk ziņo, jo nesaprotu, kur varētu būt problēma… iespējams nesaglabājas normālais cepums… pamēģini nākamreiz iet pa taisno uz onkulis.com ievadīt datus un kautko nokomentēt… jo iespējams pāradresācijas dēļ šis tas nesaglabājas

  17. parrymason Says:

    Vēršu uzmanību uz to, ka man ir jauna adrese: http://not.nobody.lv

  18. simbel Says:

    Ne-strā-dā (: Veiksmi labošanā!

  19. BlackHalt Says:

    Tā nekosev. Es tik nesaprotu, kapēc Tev šitas strādā uz MSIE, a mans līdzīgs nestrādā.

  20. Kirils Says:

    esmu paarsteigts. kur tad es?😀

  21. 0nkulis Says:

    atvainojos kirilam, un pielieku
    bh, nesapratu jautājumu

  22. You have brought up a very excellent points , thanks for the post. “I am not an adventurer by choice but by fate.” by Vincent Van Gogh.


Komentēt

