0nkulis

Nelielas izmaiņas dizainā Otrdiena, 24. Oktobris,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 18:35

drusku pamainīju visu šito izskatu, jo gribējās kaut kādus priecīgākus toņus…

viss ir plūstošs tāpēc, ja ir ieteikumi, labprāt tos uzklausītu, galu galā jūs jau esat lasītāji!!😉

 

12 Responses to “Nelielas izmaiņas dizainā”

  1. 0nkulis Says:

    bāc, nu man pašam baigi patīk….

  2. simbel Says:

    Nu, ja pašam patīk, tad viss kārtībā! (;
    Man personīgi šķiet, ka neiet kopā zilais ar tām rudenīgajām bildēm, kas apkārt mētājas, bet tā jau ok.

  3. parrymason Says:

    Jā, es arī par to zilo… Tad jau derētu arī kaut kas zils headerī, vai arī pie melna – sudraba krāsas/pelēks tas gradients.

  4. simbel Says:

    Turpinot tēmu par zilajiem toņiem – header zilais kkā disharmonē ar fona zilo… bet es beigšu pīkstēt, pirms man kāds met ar čību (:

  5. onkulis Says:

    būs būs labojumi🙂

  6. are Says:

    Ai, pofig par tām krāsām, man patīk..
    Galvenais tak esot saturs..😉

  7. Armo Says:

    Gribu pilnus er es es fīdus!

  8. 0nkulis Says:

    ja gribi tad būs tev ar!!

  9. 0nkulis Says:

    are: paldies par atbalstu

  10. Armo Says:

    Gandrīz jau ir🙂

    Vairs nav rakstīts pilna ziņa manā mājaslapā… Tagad ir:
    Teksts teksts teksts teksts teksts […]😦

  11. 0nkulis Says:

    zinu bēdīgi, es šodien centos salabot… būs jāpacenšas vēl…

  12. xFF Says:

    kļūst arvien labāk, pārskatāmāk. esmu minimālisma piekritējs. man patīk.


Komentēt

