0nkulis

Uzraksts Jeruzalemes ielā Trešdiena, 25. Oktobris,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 12:16


Ja Jēzus atnāks atpakaļ, mēs viņu novāksim vēlreiz

 

5 Responses to “Uzraksts Jeruzalemes ielā”

  1. Nez, man kkā šitas msg nepatīk… es tikai nezinu kāpēc, pat ne tāpēc, ka ticētu tur… kkam!

  2. 0nkulis Says:

    es neteicu, ka man patīk, tas vienkārši ir viens no viedokļiem…

  3. Papuass Says:

    Šodien redzēju arī Blaumaņa ielā pie kafejnīcas “Daile”.

  4. simbel Says:

    Kaut kad pasen gāju garām, nosmīnēju.
    Pirmajā mirklī liekas dikti antikristiski un kā tur vēl ne… bet apakšā doma ir ļoti spoža, man patīk! (:


Komentēt

