0nkulis

darbavirsma Trešdiena, 1. Novembris,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 16:43

liels izmērs,

daudz ko par cilvēku var pateikt pēc viņa drēbēm, izskatu, nagiem, auto, plaukstas līnijām, kafijas biezumiem kurpju pazolēm un dažādiem citiem parametriem.
Ko var pateikt par cilvēku skatoties uz viņa darbavirsmu? šajā gadījumā, jums gan būs liegta iespēja uzzināt dokumentu nosaukums, bet domāju, ka šo to varēsiet par mani paspriest. kaut vai to, ka esmu nekārtīgs un dektopu tīru tad kad nav brīvas vietas. ziniet kā es tad rīkojos? visu ko vajag sametu mapēs bildes/dokumenti/utt. un ko nevar iemetu unikālā mapē, kas saucas “no desktop.”

Skatiet palielināto versiju un spriediet paši, kas es par putnu. starp citu, šis ir darba desktops.

un kā ir ar jumsīm?

 

23 Responses to “darbavirsma”

  1. koko Says:

    NU i tev jams piedirsts😉 Tev istabā arī tāds bardaks?😀

  2. 0nkulis Says:

    redz man vēl 3-4 brīvas rindiņas… tas nozīmē, ka kārtība tiks ieviesta rīt vai vēlākais parīt… kārtība nozīmē iemest mapēs aizmirstībā… pēc tam atkal krājas utt. mūžīgais cikls…🙂 un kāds tev pašam skats uz virsmu??

  3. 0nkulis Says:

    par istabu runājot nē, mani ik pa laikam piespiež šo to pievākt…

  4. MikusR Says:

    Pats svarīgākais ka mūziku klausies ar fb2k.

  5. 0nkulis Says:

    tieši tā, itunes ir tikai, lai iepriecinātu mazoPodu

  6. a1zdedze Says:

    A man in Ubuntu 6.10 Edgy Eft defaultais desktop. kas taa par perversiju uz windozes likt citas os desktopu? apmeeram taapat, kaa uz telefona ar lmt piesleegumu uzbaazt bites vai tele2 logo.🙂

  7. fassko Says:

    Bija projekts, kur visi varēja ievietot savus ekrānšāviņus, taču diemžēl tas nomira😦

    Agrāk ar man bija tāds “piekakāts” desktops, taču esmu labojies, jo vairs nekā nevarēja saprast🙂

  8. Tonijz Says:

    šitādu darbavirsmu sen nebiju redzējis, šausmīgi piekrāmēts.
    Bet par gaumi jau nestrīdas😉

  9. 0nkulis Says:

    a1zdedze: visi uz zapiņiem liek mercedes zīmi, es ar uz sava nīstā win lieku Ubuntu zīmi… tā ka nav vis tā gluži, kā tu apgalvo🙂

  10. cyxob Says:

    neticami, bet mans windas darbgalds, šausmīgi līdzīgs.

    linuxī, gan kārtība, jo tur laikam pārdomātāka mapju sistēma un mani nevelk NEKO saglabāt uz darbgalda. iepostēšu vēlāk…

  11. smb Says:

    Onkulis, tikai viens jautājums. Kapēc, ja tu tik bieži raksti par Ubuntu, tu lieto to tevis tik nīsto Windowsu?

  12. 0nkulis Says:

    smb: varbūt tu darbā vari lietot kuru OS vēlies kuru nē, bet vismaz manā darbā ir noteiktas lietas, kas ir jāievēro…
    starp citu līdzīgi, kā syxob man ar ubuntu darbavirsma ir daudz kārtīgāka par win
    cyxob: tavam linkam 500 erors

  13. cyxob Says:

    500-tie parasti ir pārslodzes errori, bet man wp iet.

  14. 0nkulis Says:

    tev tieshaam azureus patiik labaak kaa ktorrent?

  15. cyxob Says:

    viennozīmīgi! esmu lietojis arī bittornado, utorrent ar wine, bet beigās paliku pie azureus.

  16. 0nkulis Says:

    diivaini, kaads tev desktopaa redzamais burtu fonts?

  17. cyxob Says:

    linuxī neko neesmu mainījis, kautkāds defaultais a windā arī sherifs ar ieslēgtu AA (clear type windas žargonā)

  18. BlackHalt Says:

    Uztaisi direktoriju C:\_home , direktorijas shortkatu uzliec uz desktopa un met visu tur😉

  19. Mr.ex Says:

    Mērens bardaks🙂 Par lami man šobrīd ir “tīro desktopu” posms.

  20. Mfz Says:

    Man pamatvirsmai jaunības gados darba kompim ikonas vairākās kārtās klājās, kāpēc? Tāpēc ka nepievērsu uzmanības, galvenais bija produktivitāte, peļņa. Tad nāca vecums,gribi vai nē, un sākās sīkumu ievērošana, tagad mana pamatvirsma parasti ir tīr, vai arī vispār neviena no ikonām neatrodas uz pamatvirsmas. Nevaru vairs normāli ieslēgt kompi, ja pamatvirsma ir piekakātā…. Un vispār varētu sākt analizēt, kādu wallaperus mēs lietojam🙂

  21. […] Starp mani un viņu ir atšķirība! Click the picture to enlarge. […]


Komentēt

