0nkulis

Interesanti trešdien, 14. februāris,

Filed under: Domas,Internets — onkulis.com @ 23:55

untitled-21.jpgViens no simts šīs lapas apmeklētājiem lieto Windows Vista.

Viens no simts šīs lapas apmeklētājiem lieto Windows 2003.

Viens no simt šīs lapas apmeklētājiem lieto Windows 98.

Divi no simts šīs lapas apmeklētājiem lieto Mac OS X.

Pieci no simts šīs lapas apmeklētājiem lieto Windows 2000.

Astoņdesmit viens no simts šīs lapas apmeklētājiem lieto Windows XP.

Septiņi no simts šīs lapas apmeklētājiem lieto Linux.

 

8 Responses to “Interesanti”

  1. BlackHalt Says:

    Neaizmirsti mani – es lietoju https://addons.mozilla.org/firefox/59/
    Starp citu – komentāru no Mozilla Firefox es pievienot te nevaru. Nezinu :/

  2. 0nkulis Says:

    Tagad vajadzētu būt OK. Nezinu, kat kas atkal bija noticis ar CSS

  3. wannabe Says:

    Sanāk, ka Ubuntu propaganda nedarbojas.

  4. 0nkulis Says:

    Man patīk tava neatlaidība 🙂

  5. joriks Says:

    tātad, vēlējos tikai pieteikties, ka esmu viens no tiem diviem ar os x 😀

  6. bao Says:

    Haha. Tad jau laikam es esmu tas otrais. 😀

  7. cyxob Says:

    viens no septiņiem.

  8. Mad182 Says:

    “Count me in” iekš septiņnieka!


Komentēt

