0nkulis

W3 statistika Sestdiena, 17. Februāris,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 21:35

Ļoti interesanti, kāpēc tieši Latvijā tāda popularitāte? W3 globalstats

untitled-1.jpg

 

5 Responses to “W3 statistika”

  1. r21vo Says:

    Tāpēc ka laacz savulaik izreklamēja.

  2. 0nkulis Says:

    man sāk likties, ka biksīšu ieliknīšu un pamperu ražotājiem vajadzētu reklamēties pie lāča, tad viņiem nevajadzētu tērēt naudu TV reklāmām.

  3. wannabe Says:

    Zini, tu mani tā arī neinvaitoji.

  4. 0nkulis Says:

    es tā arī neatradu kur to var izdarī un es tā arī nesapratu vienu lietu. Cik man liekas tad joprojām vari pats pieteikties, ja pareizi sapratu.


Komentēt

