0nkulis

Trolejbusā sēdeklis Pirmdiena, 19. Marts,

Filed under: Fotografēšana — onkulis.com @ 21:46

fotogrāfija un nekas vairāk

Skin - Āda

 

13 Responses to “Trolejbusā sēdeklis”

  1. ReDz Says:

    Kā izskatījās, kad tu fotogrāfēji?

  2. 0nkulis Says:

    Kādā ziņā? Es sēžu ar aparātu un īsinu sev laiku un fotografēju pretējo sēdekli.

  3. Papuass Says:

    Kāds ieraksta mērķis? Kur stāsts? Pienāks urla un paņems tavu fotoaparātu, ja šitā darīsi. Es, piemēram, šodien pieturā baznīcu fotogrāfēju, bet vai par to ir vērts stāstīt?😉

  4. 0nkulis Says:

    Ieraksta mērķis? Tādam arī ir jābūt? Stāsts? Vai bez stāsta nevar? Urla? Kas ir Urla? Par to baznīcas fotografēšanu jau tikai tu pats vari spriest.

  5. Papuass Says:

    Spameris tādā gadījumā🙂

  6. 0nkulis Says:

    Kas ir spameris?😀

  7. Green Says:

    Ehh…kaut ka pārak vienkārši…es jau pēc raksta virskraksta cerēju uz kaut ko daudz labāku – sēdeklis, kurā ir sadzītas naglas, apliets ar trim dažādām krāsām un kečupu…sacerējos😦

  8. 0nkulis Says:

    njā, kad es redzu kau to tādu tad man gribas iedot pa seju tiem māksliniekiem, kas sadzen naglas sēdekļos un aplej ar trim dažādām krāsām un kečupu

  9. asd Says:

    man jau brīžam šķiet, ka ir divi onkuļi. viens laiku pa laikam kaut ko saprātīgu pasaka, otrs dzen nepārtraukti.

  10. 0nkulis Says:

    🙂 asd tas ir samērā tuvu patiesībai

  11. simbel Says:

    Tā krāsa visu izsaka (:

  12. simbel Says:

    Emocionālo noskaņu un visu pārējo (:


Komentēt

