0nkulis

Kāmis zobenrijējs otrdien, 20. marts,

Filed under: Video — onkulis.com @ 11:13

Mana brāļa kāmis itin mierīgi norij divus “zobenus.”

Lomās: Kāmiene Jeta [džeta], mana brāļa rokas, manas mammas avīze, mans piedrupinātais T30.

Džeta tāpēc, ka tika nopirkta vienā dienā ar brāļa drauga tautasvāģi džetu.

Nu ko skatāmies zobenurīšanas priekšnesumu, tiks norīti divi zobeni, pirmais iesildīšanās, bet otrais ar šovu:

 

8 Responses to “Kāmis zobenrijējs”

  1. Sidza Says:

    naakamreiz piespeelee shim kadu palielaaku Svetlanu..tad gan vareetu buut action .. :))

  2. 0nkulis Says:

    viss action būtu kāmja diabēts un aiziešana uz labākiem aizskapja midzeņiem

  3. Toms Says:

    Šitie ir mīlīgi dzīvnieki 😀
    Man pašam arī šāds te dzīvnieks ir… Tikai balts ar sarkanām actiņām, kuras izsaktās pēc lampiņām 🙂

  4. Shadowbird Says:

    Vobļā! Ēd uz mata tāpat, kā es (vienīgi lēnāk)! 😀

  5. 0nkulis Says:

    Shadowbird: nu iedomājies samērus. Ja salmiņš būtu tavā augumā un garāks, kā tad tev veiktos?

  6. eerie Says:

    Stūķe 🙂

  7. 0nkulis Says:

    tā viņu vēl neviens nebija nosaucis

  8. Snukis Says:

    Hehe shitie grauzeeji rulee! Mans trusis gan shitaa nerij, bet pirms laika, kad bija Juuras cuuka, taa speeja arii normaali ievilkt iekshaas. Jeta, protams, ir aarpus konkurences! 🙂


Komentēt

