0nkulis

Vienkārša ekrānatapete Sestdiena, 24. Marts,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 12:14

Piedāvāju jums savu ekrānatapeti.

Wallpaper Ekrāna tapete

1024 x 768

 

16 Responses to “Vienkārša ekrānatapete”

  1. Mfz Says:

    Mjā, abstrakts mākslas darbs!😀

  2. Klaids Says:

    nemirst.lv stilā🙂

  3. cyxob Says:

    kompozīcija varēja būt labāka.

  4. Andis Says:

    ~4 layeri. baigi abstrakti😀

  5. Mfz Says:

    Heh, ne jau layeru skaitā spēks, spēks fiškā😀

  6. eerie Says:

    Ir ok, man patīk!

  7. mednios Says:

    ļoti iedvesmojoša kompozīcija. ja to koku aizvāktu, butu vēl labāk… vienkāršība rokā viegli nedodas

  8. sfx Says:

    vienkarsi perfekti🙂

  9. 0nkulis Says:

    es gan teiktu, ka tikai 2 lajeri plus bekgrounds🙂

  10. simbel Says:

    Ja aizvāktu koku, tu varētu konkurēt ar džeku, kurš Vonnegūta romānā uz zaļa laukuma uztriepa oranžu atstarojošo lenti un nopelnīja miljonus un nemirstīgu slavu… (:

    Hm. Tev darīt nav ko?

  11. 0nkulis Says:

    man ir ko darīt. lai gan patiesībā man nav. katrā ziņā man liekas, ka šī ir lieliska ekrāntapete jo netraucē acīm strādāt, ir dabiska, vienkārša un izstiepjama uz lielākiem ekrāniem

  12. Guna Says:

    Man šķiet, ka lidot.lv savā reklāmā ir no Tevis aizņēmušies šo ideju, nedaudz papildinot🙂

  13. 0nkulis Says:

    vot maitas, maksās tagad par katru pārdoto biļeti man procentus🙂


Komentēt

