0nkulis

Joost ielūgumi Otrdiena, 3. Aprīlis,

Filed under: Internets,Video — onkulis.com @ 18:54

Joost™Joost ir iznākusi jauna versija un mani iepriekš izsūtītie ielūgumi var nedarboties, jo tie patiesībā tie nebija gluži ielūgumi, bet drīzāk dalīšanās ar manu Joost kontu🙂

Tagad, kad ir iznākusi 0.9 versija ar vēl labākiem kanāliem un integrētu ielūgumu sūtīšanu, man ir iedalīti vēl 5 ielūgumi, no kuriem 2 ir jau iztērēti. Ja vēl kāds ļoti grib ielūgumu, tad šis ir tas brīdis, kad derētu pasteigties, jo 3 ielūgumi nav nekas daudz.

Cik es ātrumā uzmetu aci, tad klāt nākuši arī daži interesanti mūzikas klipi un video no koncertiem ar the Prodigy un Basement Jaxx, to vēl nav pietiekamā daudzumā, bet cerams ar laiku saradīsies aizvien jaunāki un labāki. Tā varētu būtu labā ziņa šo divu grupu faniem.

Ieraudzīju arī Anime multenes un lai gan neesmu anime cienītājs domāju uzmest aci. Vēl tur ir Stargate Atlantis kanāls, kas izklausās pēc sci-fi, un savukārt fantastika man patīk.🙂

Tātad, kādam interesē ielūgumi?

Joost reklāma

Joost just killed the video star!

 

47 Responses to “Joost ielūgumi”

  1. Man interesē.
    Būtu ļoti pateicīgs par vienu caurlaidi.

  2. r21vo Says:

    Interesē, priecātos par ielūgumu.

  3. Raimis Says:

    Sveiks Onkuli. tu man atsuutiiji to email, bet izskataas ka tas acc jau ir blokeets. Nevari veelreiz izpaliidzeet luudzu ;)!

  4. 0nkulis Says:

    ok vairāk ielūgumu nav🙂
    r21vo, precizē savu epastu lūdzu

  5. Raimis Says:

    Liels paldies Onkulim!!!jau divi ali…. :))

  6. ReDz Says:

    lozl0rz. Nevienā vietā, kur piedāvāts nav sanācis paspēt dabūt.

  7. 0nkulis Says:

    redz: kad nākamreiz būs centīšos piespēlēt atkal, lai gan cik saprotu nav aiz kalniem tas brīdis, kad nāks klajā pilnā versija

  8. Dope Says:

    paldies 0nkulim par ieluugumu, bet taapat man kkas tur neshtimmee. Es domaaju ka shoreiz pac esmu vainiigs, kr4 novilku to progu priex macosx, uzinstaleeju shams saka ka kachaa channel list vai kko taadu, peectam saka ka viss kuul un davai launch jooost vai kkas taads, nu vo shams dokaa atver velvienu joost app un viss, nekas nenotiek. kip …not responding un piedaavaa force quit. starpcitu man fotoshops ar vairs neiet un vel kkaadas spazmas bija, tas vareetu buut deelj xslimmer un vel visaadime tiiraamajiem drantjiem? nesen paargaaju uz maku un redz cik man aatri sanaaca nokaut to briinumu😀

  9. 0nkulis Says:

    prasi macistiem🙂 no mac nekā nejēdzu
    http://mac.tunt.lv/

  10. Paldies par atsūtīto ielūgumu!
    Šovakar sanāks tā ilgāk pasēdēt pie neta🙂
    Tiklīdz man kontā ar parādīsies iespēja izsūtīt ielūgumus, tā ņemšu piemēru no Tevis un likšu savā blogā,lai tauta piesakās (protams, ja tas vēl būs aktuāli).

  11. Andis Says:

    Mans e-pasts: endy93@inbox.lv Luudzu atsuuti ieluugumu!🙂 Buutu ljoti pateiciigs.

  12. Toms Says:

    Laikam atkal nokavēju…🙂
    Jāgaida, kad kādam parādīsies ielūgumu🙂

  13. mobix Says:

    Laikam jau nokavēts, bet ja parādās kāds, būtu ļoti pateicīgs🙂 saņemt to …

  14. snadis Says:

    Esmu ļoti ieinteresēts. Paldies jau piepriekš.

  15. snadis Says:

    No rītiem piepriekš – vēlāk iepriekš.

  16. Green Says:

    hmz, tie kas saņēmuši ielūgumu no 0nkuļa, moš ar varētu padalīties😀 sendmeajoost@katls.be – kads nevēlas no noziedot man kādu? (sunjacis)😀

  17. rooc Says:

    ja nu kādam ir vēl kāds pieejam ielūgums, ļoti gribētu vienu tādu iegūt savā īpašumā🙂 rooc@feik.lv

  18. 0nkulis Says:

    man pagaidām, vairs nav, kad būs atkal dalīšos

  19. coolman Says:

    nez – es vilku to 0.9 versiju un ar tavu acc tiku klaat novilkt – taalaak vnk pieregsitreejos pashaa joost progaa, tipa ko tur vajadzeeja – epastu, pswd, niku – un viss rulee🙂

    varbuut proga uz mani nogljuchiija, bet bez ieluuguma varu visu dariit😀

    p.s. nets pa suudiigu laikam baigi bremzee😦
    p.s.s. var laikam izmantot arii proxy, tik nez vai darbojas – eku pamaaciiba… http://woox.dk/wordpress/archives/116

  20. imyz Says:

    Man ir daži lieki. Pirmie pieci, kas pieteiksies saņems.

  21. mobix Says:

    Man arī lūdzu, mobix@inbox.lv liels paldies

  22. antons Says:

    Ja veel kaads ir, tad ivars123@inbox.lv🙂

  23. rooc Says:

    Jau rakstīju augstāk, bet imyz – ja tev vēl ir kāds, ļoti labprāt 1 vēlētos

  24. Andis Says:

    Jee, es dabūju iespēju lietot Joost🙂 Tikai tagad nezinu, kam teikt paldies…, jo es pirms ~3 mēnešiem pieteicos kā viens no pirmajiem beta testeriem, taču e-pasts ar Joost apstiprinājumu atnāca tikai šodien. Bet es nezinu, vai tik kāds man neatsūtīja šo ielūgumu. Ja kāds no jums to atsūtīja šo ielūgumu, tad LIELS LIELS PALDIES!🙂

  25. Robis Says:

    eu a nav tā ja viņiem arī tagad ir ielūgumi? ja varat tad atsūtat man lūdzu vienu… robik21@gmail.com

  26. imyz Says:

    Tikšu vakarā mājās pie kompja, aizsūtīšu antonam un rooc’am, vairāk laikam nav.

  27. sumo.sr Says:

    Ja nu vēl kādam ir kāds ielūgums, būšu pateicīgs🙂
    sumo.sr@gmail.com

  28. elwyz Says:

    Ja nu kaadam ir veel kaads ieluugums tad nosuutiet luudzu man
    elvijss@gmail.com

  29. dzhokers Says:

    dzhokers@gmail.com man luudzu 1 ieluugumu arii, ja var.🙂

  30. A Says:

    Lūdzu, atsūtiet kāds ielūgumu uz andrissh@inbox.lv!
    Paldies!

  31. rooc Says:

    imyz solīja, solīja un cūššss…..😦

  32. Gunars Says:

    Ja nu vēl kādam ir kāds ielūgums, būšu pateicīgs pilotss@inbox.lv

  33. marcha Says:

    varbūt kāds man arī varētu atsūtīt kādu ielūgumu: martins1bajars@gmail.com

  34. March Says:

    Mani arī, lūdzu, uzaicinat! marchely@inbox.lv Būšu pateicīgs! :))

  35. Raimunds Says:

    Ja kautkas vēl palicis no Joostielūgumiem izsūti lūdzu arī uz Preiļiem.

    Raimund onkulis

  36. 0nkulis Says:

    Man ir vēl četri ielūgumi, ja vēl kādam ir vēlme tad piesakieties!!

  37. BlackHalt Says:

    Lūdzu, man atsūti!

  38. richyss Says:

    Nu liels paldies par ielūgumu, bet tomēr no šī brīnuma biju gaidījis, ko vairāk, nevis plikus trīs minūšu trailerus! Nu nezinu, varbūt pa šo laiku tieši neatradu īstos kanālus, bet live vispār kā tāda nav, kas es domāju ir ļoti forši un visi normālie mūzikas kanāli ar nav vai nestrādā, kā pieņemsim mtv, kas uzrādās pie kanāliem, bet neiet un vh1, kurš pieminēts kā viens no kanāliem, bet kurš vispār nav iekļauts sarakstā!

    Nu, ja ir kāds kanāls, kuru patiešām būtu vērts skatīties, tad lūgums būtu pateikt, jo pagaidām nemaīju nevienu saprātīgu kanālu!

    P.s. Un kur tu tik ātri tos 998 ielūgumus izdāļāji!?

  39. marcik Says:

    Saņēmu ielūgu, bet nevaru reģistrēties jo nepieciešams ielūguma sūtītāja meils. Kur tad lai es to rauju?🙂

  40. 0nkulis Says:

    tev vai tad nekur taads neparaadaas??

  41. Jurcks5 Says:

    VArbut kadam vēl ir kāds ielūgums lieks???


Komentēt

