0nkulis

5 kilometri 25 minūtēs* Piektdiena, 11. Maijs,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 15:43

mrtset1.jpgEs laikam tomēr būšu nopelnījis Mr.T skriešanas komplektu (attēlā pa labi). Pēc pieciem kilometriem jūtos, ļoti labi. Nezinātājiem pačukstēšu, ka pēdējoreiz skrēju diktam diktam sen un tagad esmu atsācis pateicoties iPod labumam, par kuru rakstīju svētdien.

Kad pirmoreiz (pēc neskriešanas perioda) noskrēju 2 km likās, ka augstāk tuvākajās nedēļās netēmēšu. Biju aizelsies, un manāmi izsists no sava dabiskā stāvokļa – sēdēšanas pie datora ekrāna.

Tad izdomāju noskriet 3 km un jāsaka godīgi nebija slikti. Šodien es pie distances norādīju 5 km. Tā bija tāda ašā ideja. Skrienot 2 kilometru sapratu, ka jūtos pietiekami spēcīgs, lai turpinātu skriet vēl daudz tālāk.

5 kilometri, citiem tā varbūt ir iesildīšanās, bet es jūtos tik pat labi, kā svētā pieminekļa aizstāvis, kas sagrābis pilnas rokas ar svaigi spertiem mobilajiem telefoniem.

(patiesībā 25 minūtēs un 50 sekundēs)*

P.S.

Atzīšos, ka skrienot 5 līdz 10 minūtes klausījos, piemēram, Dido.  Šodien skrienot 5km man ļoti palīdzēja Merilins Mensons ar savu pēdējo dusmīgo albumu. Jo dusmīgāka mūzika, jo vieglāk pašam skriet.

 

19 Responses to “5 kilometri 25 minūtēs*”

  1. koko Says:

    Iesaku paskriet http://www.jeanmicheljarre.com/ pavadījumā. Reāli padara cilvēku vieglu. Tikai neaizraujies… Man ir gadījies, ka pēc tam kājas nevaru pakustināt…
    Un, kad vēl skrēju, parasti mazāk kā 10km pat nesākos,jo uzskatīju, ka lēnītēm treniņam nepieciešams vismaz ziedot stundu.
    Šobrīd domāju, ka 5km būtu baigi ok, bet vienalga grūti būtu… Ja tu skrien Rīgā paagri no rītiem vai vakaros, tad es labprāt pievienotos. Vienam tomēr skriet ir grūti – nevar saņemties!

  2. 0nkulis Says:

    labs padoms ņemšu vērā, man patīk viņa mūzika. un līdz tiem 10 km es domāju, ka mēneša laikā varētu tikt. Tas nebūs tik ātri, bet domāju, ka varētu noskriet 10 km, tikai man noteikti vajadzīgi labāki apavi.
    Pašlaik skrienu nonēsātās botēs, kurās sāp papēdis, jo labajai kurpei no mēlītes nav palicis nekas. kāja jāliek uz cietas plastmasas.

    No rītiem man nepatīk skriet, no rītiem man gribas gulēt. Labprāt skrienu vakaros.

    Un varbūt tas izklausās pēc reklāmas, bet ar to verķi patiešām ir vieglāk saņemties, jo visu laiku jāraugās, lai statistika paliek līmenī.

  3. Archijs Says:

    Hmm. Pedējoreiz, kad uz laiku skrēju 3km–>12,45😉 So 5km 25min–>not bad…😀

  4. archa Says:

    tur tam ipod un nike komplektam iipashas botas arii nepiecieshamas vai arii to aparaatinju jebkuraas kedaas var iebaazt?

  5. 0nkulis Says:

    var iebāzt jebkurās kedās

  6. archa Says:

    skriet netraucee? saak gribeeties to aparaatinj:)

  7. 0nkulis Says:

    vinsh jau ir tik, mazs, ka vispār nav jūtams.
    Skriet palīdz nevis traucē🙂

  8. BlackHalt Says:

    …svētā pieminekļa aizstāvis, kas sagrābis pilnas rokas ar svaigi spertiem mobilajiem telefoniem. …
    LOL

    Senos laikos mums vienos treniņos ceturtdienās bija jāskrien desmitnieks. Tas tādēļ, ka ceturtdienās pēc skrējiena bija sparings. Noskrējies audzēknis nevar tik dikti savainot otru audzēkni sparingā. Tas tā.

    Liec pamazām klāt kilometrus. Es savulaik tā tiku līdz 21 dienā. Pēc tam pārpūlējos lol.

  9. W Says:

    man pēdējais albums ir skumjais:/

  10. Sandis Says:

    malacis, tā turpināt🙂

  11. iraksti Says:

    3 kilometri 11. minūtēs.

  12. Viesturs Says:

    ja šādi turpināsi, drīz varēsi mainīt “Onkulis” un ko citu, piemēram “Censonis” :)))))))

  13. Izliecies Says:

    Paskrien pie Disturbed vai The Cranberries vai pie Yellowcard, atkarībā no noskaņojuma.🙂

  14. karlis Says:

    Onkuli, malacis!!!

    Pāris svarīgi ieteikumi:
    1. Noteikti nomaini apavus. Skrienot ar sūdīgiem apaviem, tu sev čakarē ne tikai pēdas, bet arī locītavas un muguru, jo soļu triecieni netiek normāli absorbēti. It īpaši, ja skrien pa asfaltu.
    2. Distanci palielini pamazām. Normāls standarts skaitās 10% kopējās [nedēļas] distances pieaugums nedēļā. Ja visu laiku spiedīsi pa maksimumu, riskē vienkārši pārpūlēties un tad uz kādu laiku par skriešanu vispār būs jāaizmirst.
    3. Šodien vēl pēdējo dienu pa nosacītu lēto var pieteikties Rīgas maratonam http://www.nordearigasmaratons.lv šim weekendam. Es pats plānoju noskriet pašu īsāko distanci (~6km, laikam). Iesaku Tev un arī visiem citiem! Kā saka “veselā miesā vesels virtuālais gars”.

  15. 0nkulis Says:

    es īstenībā ļoti gribu tikt uz to nordeas maratonu, bet nebūšu LV, tāpēc netikšu😦

  16. es zane Says:

    Hei!!! mazliet noveeloti, un tomer – malacis ar tiem 5 km!!!🙂

  17. Papuass Says:

    Rīgas maratonu neskriesi? http://www.nordearigasmaratons.lv/lv/
    Ir tur arī īsākas distances.

  18. 0nkulis Says:

    Papuass: es jau ļoti gribētu, bet būšu LV tikai otrdien😦, bet peec tam noskriešu 6 km ar sensoru un salīdzināšu rezultātu🙂

  19. Pamēģini paskriet zem Meshuggah😀


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s