0nkulis

Einars Repše priekšapmaksas kartes reklāmā? Pirmdiena, 4. Jūnijs,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 12:56

Nevar būt, ka es esmu pārskatījies. redz kur pati jocīgā reklāma:

ads.inbox.lv/b/1180935613.swf 

 

15 Responses to “Einars Repše priekšapmaksas kartes reklāmā?”

  1. Puuks Says:

    Pēdējā laika nesmukākā reklāma. Such a joke!

  2. Chris Says:

    Domā Einārs zin par to? Vai vēl ne?

  3. Murgonis Says:

    😀😀🙂
    nu jaaaa

  4. virsnieks Says:

    Pipec kas par mēslu, reklāma vienkārši ir pastulba, Repsis un piecīši diezgan labi iet kopā, ja atceramies, ka Einārs bija kādreiz LB prezidents.. domāju, ka tie reklāmas veidotāji atrausies, kad Repše par šio uzzinās.

  5. virsnieks Says:

    kaut gan, ja izcelsies brēka, 5+ no tā tikai iegūs, jo viņi gūs popularitāti, jo kā zinām arī antireklama ir reklāma..

  6. Shadowbird Says:

    Man nekas nenotiek, kad spiežu uz linku…

  7. 0nkulis Says:

    tad tev nav flash, jo man viss notiek

  8. mobix Says:

    Un ko Repše dara tajā bildē😀 bērni?

  9. 0nkulis Says:

    njā, to es pat kārtīgi nepamanīju. Repše dara interesantas lietas.

  10. mobix Says:

    Nu to jau pamana tik samaitāti prāti…

  11. msmarii Says:

    Einārs tiešām dīvaini kustās😀

  12. Shadowbird Says:

    0nkulis: Ja man nebūtu Flash, būtu pamanījis.🙂 Bet nu nekas, ar IE atvērās.

  13. A ko… Politikā izgāzās, kaut kā naudiņa tak jāpelna!

  14. Inga Oz Says:

    Hahahahaahaaaa…. neko Repše tur nedara… kratās, kā negudrs…

  15. likansis Says:

    stilīgi, jaga-jaga Repšiks!!😀


Komentēt

