0nkulis

Fotogrāfiju izstāde Talsos Pirmdiena, 4. Jūnijs,

Filed under: Fotografēšana — onkulis.com @ 11:37

Šodien 16:00 Talsu Starptautiskā sadarbības centrā “Eiromāja” notiks fotogrāfiju izstādes atklāšana. Talsos, K.Valdemāra ielā 17a no šodienas līdz 10. jūnijam varēs apskatīt labākās fotogrāfijas no fotokonkursa “Jaunieši man apkārt.” (ikviens jaunietis ir jaunietis vecumā no 13-30 gadiem)

Viena vai divas fotogrāfijas tur būs arī no manas puses, tāpēc, jau šodien iegriezīšos Talsos un papriecāšos par dzīvi.

Vēl es šodien iegādājos Kurta Vonnegūta Cilvēks bez valsts, lai nebūtu tā kā nesen gadījās mxz.lv.

Šodienas atslēgas vārds: šodien.

Šodien nopirku Auru, šodien izlasīju Dienas Biznesu, šodien paviesojos Dienas Biznesa birojā, šodien pirms nedaudziem gadiem mani piedzimdināja.

 

12 Responses to “Fotogrāfiju izstāde Talsos”

  1. Papuass Says:

    Kādu Auru nopirki, kivi?🙂

  2. 0nkulis Says:

    stāvēja kivi aura un es beigu beigās noraustījos un paņēmu ķīmisko apple-cherry-aronia

  3. andrisp Says:

    Klausies, Vonneguta grāmatu latviski iegādājies ? Ja jā, tad kur ?

  4. Remus Says:

    Nabaga radība.. Tikai dieva dēļ neatstāj tājā kluba mājas pasākumā nekur savu e-pastu… Es tādu kļūdu reiz pieļāvu…. Vienīgais veids kā to labot ir mainīt e-pastu.. Nopietni…😉

  5. karlis Says:

    congratz!🙂

  6. fuzzythegreat Says:

    Dzimšanas diena, respektīvi? Nu baigi.

    Un Talsi te pat netālu. Varbūt tiešām aizbraukšu.

  7. 0nkulis Says:

    fuzzy. jap. dabūju otro vietu izstādē ir divas manas fotogrāfijas. izskatās labi🙂

  8. dawis Says:

    sveicu.. buutu iemesls pacelt glāzes

  9. 0nkulis Says:

    ir reāls iemesls🙂 es apsolu pie savas bārdas (kuras man nav), ka aizbraukšu uz kojām un sataisīšu jampadraci.


Komentēt

