0nkulis

Meklēju dzīvokli ceturtdien, 7. jūnijs,

Filed under: Domas — onkulis.com @ 13:00

Apzinīgs jaunietis labākajos gados meklē mītnes vietu Rīgā ilgākam laikaposmam.

Meklēju dzīvokli, der mazs un pietiek arī ar vienistabas dzīvokli. Būtu labi, ja būtu mēbelēts. Nemeklēju neko ekskluzīvu. Cenai nav jābūt asprātīgai, pietiks ar saprātīgu. Ja ir ko piedāvāt, tad sūtiet uz, augstāk redzamo, epastu.

Paldies, ka uzklausījāt!

 

15 Responses to “Meklēju dzīvokli”

  1. esuntu Says:

    Kāpēc rīdzinieki iedomājas, ka Latvijā ir tikai viena pilsēta, kurā var meklēt dzīvokli?

  2. 0nkulis Says:

    starp citu, es neesmu rīdzinieks, bet es arī tā iedomājos diemžēl. Man ir radies priekštats, ka citur atrast dzīvokli ir īzī. droši vien maldos.

  3. virsnieks Says:

    Onkuļa kungs, nav viegli atrast dzīvokli ārpus Rīgas, pats tūlīt pārceļos uz Ogri, nebija nunemaz viegli atrast par saprātīgu cenu daudz maz normālu dzīvokli, bet nu kkā man tas izdevās.
    It kā jau varu Tev piedāvāt savu vietu iepriekšējā dzīvoklī, vienu istabu, par ļoti saprātīgu cenu, visas extras ir iekļautas, bet nezinu vai tas interersēs, bet nu katrā gadījumā manā blogā sadaļā “par mani” vari aizpildīt formu, ja ir interese.

  4. mazā Says:

    visi sūdzas cik grūti ir atrast normālu dzīvokli pa saprātīgu cenu …..

    jā šo variantu dzirdu regulāri, bet tai pat laikā vairāk nekā gadu meklēju normālus cilvēkus, kas pa saprātīgu cenu vēlētos noīrēt manu dzīvokli…..

    bija grūti, bet nu paveicās un tagad tiešām savu dzīvokli izīrēju labiem, TīRīGIEM, REGULāRIEM MAKSāTāJIEM…

  5. Livingston Says:

    Pats nupat izgāju cauru dzīvokļa meklējumiem un varu padalīties ar iespaidiem:
    – normāls vienistabas dzīvoklis maksās apmēram 180-220Ls mēnesī + komunālie;
    – normāls divistabu maksā 280-350Ls + komunālie;

    Ar “normāls” ir domāti tādi, kuros var dzīvot, bet vietām apskādētas tapetes un vēl no padomju laikiem saglabātās mēbeles šajos segmentos dominē.

  6. Livingston Says:

    Aizmirsu piebilst – sēdi ss.lv dzīvokļu sadaļa un skaties sludinājumus. Ja pamani ko sakarīgu, tad apskaties, cik sludinājumi jau ir ielikti ar šo telefona numur. Ja 1 – 5, tad ātri zvani un saki, ka gribi apskatīt dzīvokli jau tajā pat dienā. Ja uz vienu numuru ir 30 vai pat 60 dzīvokļi, tad atmet ar roku – lai mākleri iet dēt vai turpina iztirgot savus spekulanta uzkrājumus 🙂

  7. EErickinja Says:

    es tevi redzeeju muusu jaukajaa birojaa 😉

  8. Aigars Says:

    man pilnīgi vārdi jau sākt trūkt no tā, kādas cenas ir īrēt dzīvokli..ja tā, tad pagaidām man alga nav tik liela, lai es to divistabu dzīvokli ar komunālajiem kopā varētu apmaksāt un kur tad vēl kaut ko ēst nopirkt un uz kino aiziet? vai vispār šeit ir loģika cilvēki saprātīgie?

  9. kartona_kaste Says:

    Es nedzīvoju Rīgā. Es pelnu mazāk kā Rīgā dzīvojošie. Dzīvoju apmēbelētā vienistabas dzīvoklī ar visām normālai dzīvošanai vajadzīgajām ērtībām. Mēnesī vidēji par dzīvokli maksāju 20 Ls. Jā 20 Ls. Kur ir atšķirība – dzīvot/nedzīvot Rīgā?

  10. N.R. Says:

    dzīvot rīgā nozīmē strādāt rīgā un pelnīt rīdzinieciski. ja vien nedzīvo ogrē vai kautkur citur 30-60 minūšu attālumā no rīgas, tad nav iespējams (grūtāk) normāli strādāt un pelnīt tik lai varētu atļauties maksāt par to rīgas dzīvesvietu – viss ir loģiski nodalīts.

  11. Renārs Says:

    Personīgi man ir paveicies ar dzīvesvietu, dzīvoju 4-istabu dzīvoklī pie Barona Centra, īreju 33 kv.m. lielu istabu, un maksāju par to nieka 40Ls + elektrība 5Ls mēnesī (ziemā vēl apkure ~30Ls). Daudzi teiks, ka tas ir nereāli, taču man paveicās, un ir citi, kam arī izdevies dabūt placi centrā par normālu ciparu.

    Veiksmi meklējumos, Onkul!

  12. 0nkulis Says:

    izklausās samērā nereāli. tādās vietās var parasti tikt, ja ir gali 🙂

  13. Livingston Says:

    Nja, 40Ls par istabu ir izņēmumu izņēmums. Ja varētu tikt pie 33 kvadrātiem sakarīgā stāvoklī un ar sakarīgiem kaimiņiem par Ls 40, tad es arī apdomātu, kādēļ gan man vajag savas 2 istabas par 5 – 6 reizes lielāku maksu.

  14. Guigo Says:

    uzmanies no firmu mākleriem, tie palīdzēs atrast dzīvokli, principā viņiem katrā mirklī ir vairāki varianti, vienīgi viņi prasa par to pakalpojumu kādi 70 līdz 100 procenti no dz īres maksas, tipa atradīsi dz pa 250 mēnesī, tad samaxāsi māklerim par to 250 latus… un neparaxti nekādus papīrus ko tev mākleri gribēs iesmērēt pirms dzīvokļa apskates, var tādi sūdi sākties 😀


Atbildēt

