0nkulis

Fotogrāfija: FARO ceturtdien, 3. augusta,

Filed under: Fotografēšana — mikslatvis.lv @ 14:39

FARO

FARO, graffiti, lielāka te

 

20 Responses to “Fotogrāfija: FARO”

  1. 0nkulis Says:

    sākās… kā jau es te minēju tases gadījumā, tas ir nick taapat kaa 0nkulis vai krizdabz, protams apakshaa ir storijs tachu shaubos vai tas tik viegli ir uzzinaams

  2. krizdabz Says:

    Nu..vnk dikti daudzās vietās ir uzpūsts tieši Faro..Tas ir kāds vietējais asais pipars? mja..varbūt man iet un pūst savu niku uz sienām? 😀

  3. dsf Says:

    😀 😀 😀 😀 ha ha ha tas chuvaks ziimeee ne tikai latvijaa ! 😀 un visnjh pats ir no ASV bet dzimis latvijaaa ! 😀

  4. 0nkulis Says:

    jā man teica to pašu viens zinošs cilvēks… es tik nesaprotu to pacietību visur līst un pūst savu niku, ja veel kaadu skaistu bildi tad veel OK

  5. Sushi Says:

    hhhaaah, kā man vienreiz gribās uzzināt par to TASE..

  6. KiKa Says:

    par tase? luudzu uzzini… http://hiphopz.lv/intervijas/tase-es-neesmu-makslinieks-es-esmu-graffiti-writer

    pacietiiba ir, graffiti ir 2 daljas, redzamaa legaalaa kur writer’s saka savu vaardu reklameejaas utt un “underground” kas uzskata ka legaals graffiti nav saskanjaa ar graffiti saakotneej un tagadeejo ideju… paraksti varbuut kaa daudzi pazinjo ir negliiti, bet writeri to dara prieksh sevis, prieks sava vaarda popularizeeshanas citu writeru starpaa un komuniceeshanas(paarsviitroshana un pazinjojumi, piem: nekad neatgriezies muusu rajonaa vai tiksi piekauts, kasarii starpcitu writer’u starpaa biezhi notiek) parakstam ir stils, burtu maaksla un kas prezentee pashu writer’i. cilveeki kas ar to nesaskaraas parasti neieveero nikus un nezin cik tas viss ir nopietni, graffiti ir vesela kultuura – hip hop vis nosleepumainaakaa biistamaakaa un oldskooliigaakaa (vecais stils 1960-1987) sastaavdalja…

  7. 0nkulis Says:

    paldies par info, baigi labi. uzzināju šo to jaunu

  8. R Says:

    esu dzirdeejis ka faro raxta arii tase seene un spķeis…. 🙂

  9. Blade Says:

    Cik FARO jau gadus zīmē ???

  10. Tropic Says:

    Faro raxta tikai Faro un FA tase ir tase seene ir seene…

  11. designe Says:

    Nesaprotu jus ,kuri bazh savu lozhnjajosho degunu tur kur tam nav jabut,un jazin tadas lietas,kas visapr nav jazin!
    Un runat mukljkibas un izteikt savu ljevos faktus…

  12. designe Says:

    mzliet nozhelojami! labak mazak zinat un ilgak dzivot..

  13. designe Says:

    mazliet nozhelojami! labak mazak zinat un ilgak dzivot..

  14. Nibiru Says:

    nu ē esmu arī dzirdējis ka FARO itkā nozīmējot tur kaut ko līdzīgu “Fuck all Russians Organization” bet neesmu par to pārliecināts. vai kāds varētu man apskaidrot galvu ar to? 😀

  15. Robokops Says:

    Faro ir crew ko izgudroja amerika 😀 😀 😀 😀

  16. Robokops Says:

    un ja kas mans niks saky

  17. Ser Says:

    Ko tu te ble muldi faro ir dzeks ar savu stylu tapat ka sene tase un saki kas biezi kopa iet bombit ,jo vini ir visi TDV.


Komentēt